Skönt med lite lugn och ro.

Ytterligare en lugn dag på jobbet. Kanske har att göra med att vi var 3 undersköterskor och 2 sjuksköterskor idag på röd sida. Kändes skönt att hinna med allt som skulle göras och ändå ha tid över till annat. Vi behövde inte slita ihjäl oss idag och vi fick se stora framsteg hos många av patienterna. Imorgon är det sista dagen innan jag har två dagar ledigt. Känns skönt men samtidigt så är det inte underbara dagar ledigt. Men samtidigt så måste jag försöka göra mina dagar så bra som möjligt med tanke på omständigheterna. Tack för allt stöd!
Idag kom mitt armband som jag beställde för ett tag sen, blev överlycklig när jag såg paketet på min säng så jag slet upp det och tog direkt på mig det. Snyggt som bara den.



Hoppas alla får en underbar kväll!

Bara 18 dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback