Ledigt!

Idag är jag ledig, äntligen! Jag känner att ja behöver få vara ledig nån gång lite nu och då. Det tar faktiskt på rätt mycket att jobb på strokecenter. Igår kväll skulle jag och min kusin Ida grilla lite kött till en sen middag men grillen startade aldrig så vi gav upp de och gick in för att steka köttet, det blev riktigt misslyckatgott. Sen hade vi kvar att vaxa benen, vilket alltid är roligt att göra tillsammans med Ida.
Jag pratade även med tränaren igår, kändes skönt att få fråga lite och få höra lite om laget. Jag tror att ja kommer att trivas, men vi får se när jag kommer ner.
Idag har jag bara planerat in att träna samt städa mitt rum, det behövs verkligen. Nu ska jag ta mig i kragen och göra det!

Hoppas att alla får en underbar dag!

Mindre än en månad kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback