Träna!

Frida och jag kom fram till att vi har båda två varit i skolan hela dagen och vi har inte klagat en enda gång på att det har varit drygt. Det är faktiskt väldigt bra gjort av oss. Men vi kom på idéen om att måla röda prickar på handen och hoppas på att Sven skulle ta det som rödahund så vi kunde bli hemskickade. Men han är lite smartare än så. Dagen gick rätt snabbt men på något sätt så fick den väldigt sakta. VI hann även med att laga våran vän Ben. Hans axel hade hoppat ur led.  Så vi fixade en skruvmejsel och skruvade till honom.
Ikväll blir det äntligen min första träning på väldigt länge! Jag känner mig väldigt taggad, men vi får se hur mycket jag klarar av att vara med på. Speciellt nu när jag är lite förkyld så kanske det inte lyckas jätte bra, men jag får iaf ta på mig mina målvaktskläder och ställa mig i målet. Jag får äntligen tillbaka mitt kära mål! Jag måste dock först skriva färdigt min romananalys som jag nu är försenad med! Jag hatar boken och jag vill inte skriva analysen om den! Men jag måste ju lämna in den nån gång så det är lika bra att få det gjort.


         Ben!

Igår blev det en härlig kväll med innebandy, tyvärr så lyckas Dalen inte vinna över Pixbo men vad kan man göra?! Det va iaf väldigt trevligt att sitta tillsammans med så pass många i laget och kolla på innebandy. Jag gick tidigare från matchen för att promenera in till Vasaplan och ta bussen till Linus. Vi båda försökte plugga lite men vi såg på förlängningen på tv istället och sen fortsatte vi titta på tv och pratade mest tills vi somnade. Så det blev inte mycket skolarbete gjort men vi hade de iaf väldigt trevligt och mysigt.
Nu är det dags att sätta sig och skriva om Candide och sen tagga mer inför träningen!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback