Träna!

Jag kan inte ens hålla mig ifrån innebandyhallen. Vi hade träning idag, jag va självklart där. Jag vill inte missa något, jag vill vara med laget eftersom vi har så roligt! Och jag vill inte missa några nya uppspel eller något, det känns bara så jobbigt att sitta där och inte kunna vara med. Men om jag bara skulle vara hemma så skulle det inte gå mycket bättre, jag skulle sakna innebandyn för mycket om jag inte var och kollade på den. Innebandy är ju det jag lever för. Men jag måste ju tänka på min hälsa också så just därför klarar jag av att inte träna. Jag har hela livet kvar att leva och jag kan inte gå och förstöra nacken mer nu bara för att jag vill träna. Snart får jag förhoppningsvis träna igen! Jag längtar till den dagen!
Jag vet att jag inte har någon karriär som domare! Jag suger verkligen på att dömma, jag vill som inte vara dum mot något av lagen och jag vill inte blåsa sönder matchen hela tiden! Så förlåt för att jag sög som domare idag på träningen, men jag tycker att jag skötte sekritariatet väldigt bra!
Imorgon är det dags för skola igen, men först har jag körlektion, jag hoppas bara att det går bra. Men jag upptäckte just det sämsta! Jag missar den första lektionen, visst det gör inget men sen har jag ju världens hål innan naturkunskapen börjar! Drygt! Men Naturkunskap är roligt, så länge som man får göra en massa experiment, det ska ju så klart helst explodera och så men jag tror inte att skolan tillåter sådan. Synd!
Nu är det dags att lägga sig i sängen och läsa lite mer på Candide dom vi måste läsa på svenskan!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback