Som vanligt!

Jag tänkte vara riktigt duktig idag och fara till skolan i tid och sen vara där hela dagen. Men va händer?! Jag kommer i tid, vi har våran naturkunskap i en timme och sen när vi ska ha våran socialomsorg/utvecklingsstörning så kommer inte ens våran lärare! Är det hemskt ovanligt?! Nej! Vi har typ aldrig någon lärare! Så jag och Frida gick hem istället för att som förra fredagen sitta och vänta på att sista lektionen skulle börja, jag sitter inte på skolan i 4 timmar för att vänta på en lektion! Vi gick ner på stan ett tag och sen åkte vi hem till Frida.
Planerna för kvällen är att åka ner till stan för att hyra en film tillsammans med Linus, Frida och Jonas!
Nu är det dags att hoppa in i duschen och duscha bort allt hår som fortfarande är kvar i kläderna sen klippningen som vi drog idag!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback