Snacka om kapad!

Ganska lungt i skolan idag, slutade till och med ca 40 minuter tidigare! Frida och jag drog en sväng på stan. Vi gick till ett skomakeri så ja kunde få mina skor omklackade.
-Klackar ni om skor?
-Näe, vi säljer korv.
-Va?
-Vi säljer korv.
-Jaha, hahaha...
Snacka om att bli kapad vid fotknölarna, självklart så klackar dom om skor. Vad tusan tänkte jag med?! Inte hjärnan i varje fall. Frida fick sig ett gott skratt iaf!
Ikväll blir det lite innebandy på Skycom, de är Ligacup final. Sen åker jag till Linus. Men först av allt måste jag skriva färdigt min romananalys om Candide, jag skjuter den bara framåt i tiden men nu går det inte längre för den ska lämnas in imorgon. Drygheter!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback