IBK Söder

Jag har ett riktigt härligt lag! Jag trivs kanon bra, det som är väldigt tråkigt just nu är att precis innan jag skulle fara och kolla på träningen så ringde läkaren som jag fick träffa i fredags på akuten. Han berättade att de hade kollat lite till på mina röntgenbilder och de hade då upptäckt att den 5:e kotan i nacken har blivit ihoptryckt. Det har som blivit ett hålrum i den. VIlket medför att jag inte kommer att få träna på ännu fler veckor. Det kan ta uppemot 1 månad innan det blir bättre. Jag förstår inte hur jag ska klara de här, jag kommer att missa nästan hela den del av säsongen som är kvar! Jag kommer att gå miste om så mycke träning som jag behöver till Vättern Runt! Ingenting går som jag vill!

     
    
     
    

Grymt härligt lag! Vi kanske inte alltid är så smarta men vi har då alltid roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback