Helt lyckat!

Visst va fredagen väldigt dryg i skolan, jag va inte allt för glad när jag kom hem från skolan. Men sen for jag och Frida till Bjurholms grabbarna. Snacka om en lyckad kväll! Hur roligt som helst. Vi va heltenkelt tvungna att visa er hur man igentligen ska göra, de va bara så!
Vi tyckte att era hångelpauser va dryga, så vi ville bara visa er. Och det var väl tur de, så tack Frida och Jonas! Det blev en grymt mysig/trevlig kväll och natt. Vi vaknade ganska sent, men vi gick och handlade lite som vi kunde äta och sen gick vi ner på stan. Tyvärr så va vi tvungna att gå skilda vägar när din buss gick, tråkigt. Men vi syns ju mer!
Det blev innebandy, Dalen - Karlstad med Malin, Diana och Sarah och sen väldigt god tacopaj hos Malin. Sen blev det väldigt mycket snack om Ålandsresan! Det kommer att bli hur roligt som helst! 
Nu ska jag försöka läsa ut Candide och sen ska jag försöka sova. Imorgon blir det ishockey. Och vi har även seriematch mot Vindeln! Självklart ska vi vinna!

Ha en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback