Äntligen Fredag!

Nu är det äntligen fredag, jag och Frida har klarat oss helt utan skador idag!
Men jag kan ju inte direkt påstå att denna dag har varit helt underbar för de, vi hade naturkunskap och sen rast i typ 30 minuter, sen skulle vi ha en lång lektion i Utvecklingsstörning, men vad gör våran lärare?! Jo hon tycker att vi ser trötta ut så hon säger att vi slutar, då har det bara gått 30 minuter av den 1 ½ timme långa lektionen. Alla som inte hade individuellavalen i eftermiddas blev väldigt nöjda med att få sluta kl 10.30. Men vi andra som redan hade en håltimme på 1 ½ timme blev inte allt för nöjda! Hål i 2½ timme så ovärt! Vi fick sitta på skolan utan något att göra för att sen ha en lektion på 1 timme och 50 minuter. Tur att det va idrottspsykologi annars hade jag inte stannat!
Men vi överlevde denna fredag och nu är det helg!
Ikväll blir det en filmkväll med lite vin, imorgon blir det solning med Sara och Frida! Eftermiddagen är det innebandy på schemat! Sen får vi se vad som händer.
Nu är det dags att fixa iordning mina naglar för att sen fara.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback