2008!

Nytt år! Vad ska man göra av detta året då? Och vad lyckades man göra under det förra året?!
Jag blev tillsammans med en kille förra året som efter ett tag visade sig vara en riktig skit! Jag kallar honom skit eftersom han behandlade mig helt utan respekt, han brydde sig inte om hur jag mådde eller hur jag ville ha något! Nej han bara körde över mig totalt, men som tur va så lyssnade jag på mina tankar och gjorde slut med honom. Jag lyckades även byta innebandy lag! Det kändes väldigt bra gjort av mig eftersom jag hade spelat i samma förening i 9 år! Än så länge är jag nöjd över mitt val av lag, visst har det varit några små saker som jag har stört mig på, men de gör man alltid! Jag har lyckats ta mig igenom 2 ½ år i gymnasiet så nu är det bara ett halv år kvar! Jag har lyckats träffa nya människor som har gjort mitt liv väldigt mycket roligare och bättre! Jag tycker heltenkelt att 2007 blev ett bra år! Så nu måste man bara göra det bästa av 2008 också!

Nyår var extremt roligt och jag fick äntligen ha på mig min fina klänning! Det kommer kanske några bilder senare. Planerna sprack tyvärr eftersom att Stephanies pappa Åke ramlade och bröt knäet några dagar innan nyår så det blev en avbokad middag. Men jag Daniel, Stephanie och Sebbe åt istället middag hos Mårten och Carina (Sebbes storebror). Vi fick utsökt mat och även väldigt gott vin till! VI åt där och sedan tod jag mig till Daniel Som tidigare under kvällen hade åkt till Toman på fest. Väl där så skålade vi in Tolv slaget och sedan var det mest bara fest!

Nu drar 13-dagscupen igång! Det är den roligaste cupen under hela året! Ikväll blir det match mot Sandåkern, imorgon mot Ersboda 2 och på fredag mot Sävar! Vi får se hur det går för oss, men vi hoppas på GULD!

Jag vet än så länge fem roliga saker till 2008! Jag ska cykla Vätternrunt tillsammans med Irene om det nu inte är så att det är samtidigt som Studenten! Jag ska även åka med till Åland för att spela ytterligare en innebandycup tillsammans med Diana och hennes gäng! Jag tar STUDENTEN! Jag ska gå på BALEN! Samt att Stephanie och Sebastians son är beräknad till den 19/3! Sen är det säkert en massa mer som jag har glömt nu men allt kommer att hända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback