Filmkväll!

Dagen har varit väldigt lugn. Tråkigt bara att Frida var tvungen att vara borta idag för att vara på tråkigheter. Men du kommer ju iaf. hem snart sötaste! Det blev en trevlig filmkväll tillsammans med Malin. Vi skalade morötter och skar upp gurka och paprika vi gjorde även lite dip och sen satte vi oss ner och kollade på på spåret. Efter det så satte vi igång Kiss kiss bang bang. Den va bra kanske lite konstig men på något sätt ändå rolig. Några väldigt roliga skämt som jag bara måste komma ihåg så jag kan dra dom nån gång.
Eftersom att Malin ska gå på IVP gala senare i februari och jag har lovat att jag ska fixa hennes naglar så började vi redan nu med att pyssla om våra nagar och händer lite. Vi började med att massera in myraolja och solaroil på hennes naglar. Sen visade Malin mig en väldigt bra budget idée som jag deffinitivt kommer att använda mig av. Hon gick och hämtade Olivolja och strösocker. Jag vet att olivolja är bra för huden och naglarna men jag förstod inte riktigt vad vi skulle ha sockret till. Men vi gjorde våran egna peeling. Väldigt skönt och nu är händerna extremt lena! 
Än så länge så har jag inga planer för imorgon jag tar helt enkelt dagen som den kommer. Något bra borde den kunna komma med. Jag måste iaf fixa lite saker till min och Fridas idée!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback