Äntligen!

Nu är det äntligen dags att få spela en match! På söndag är det min tur att spela, jag slipper bänken! Denna dag har varit rätt rolig men samtidigt så tråkig! Det har varit så tomt utan dig Frida hela denna vecka! Skoldagen gick rätt trögt, men jag fick iaf min studentmössa, självklart så har dom lyckats skriva fel på mitt champagneglas! Även fast jag hade beställt rätt så stavade dom fel, jag kan inte riktigt förstå hur tusan man tänker om man skriver Izabelle på mössan men isabelle på glaset?! Men de är ju lite sött.
Igår kväll kom jag och Linus på att vi skulle köpa en tandkrämstub och klippa upp den för att få se hur dom har tandkrämen där i för att den ska kunna bli randig när man trycker ut den. Men jag fattar ändå inte riktigt hur dom lyckas med det. Jag är imponerad!
Nu är det dags att läsa dödens biologi så att jag klarar av seminariumet imorgon.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback