1 vecka!

Jaha, nu har hela denna vecka gått. Jag har hunnit göra så otroligt många saker! Måndagen blev en helt vanlig dag, tisdagen var min födelsedag och då blev det till att öppna presenter och umgås med massor av roliga människor! Onsdagen blev väl rätt vanlig fast ändå så ovanlig, en väldigt trött dag. Torsdagen blev stressig för mig och Frida, men våran middag för Linus och Jonas blev helt perfekt! Sen var det fredagen som inte heller var så vanlig det blev mest bara att ligga i sängen, anmäla sig till högskoleprovet och på kvällen fara till hörnefors för att ordna ett disco för små barnen. Sen var det ju lördagen också, den började bra med en vinst mot Clemensnäs med 6-0 och sedan fortsatte den med lagfest hos Sussi och sedan vidare till Diana för att spela guitar hero i flera timmar. Det va nog jag som spelade mest men det är ju bara för att jag vill bli bättre så jag kan imponera! Men nu är det dags att lägga sig i sängen och sova vidare så att jag kan göra något roligt i morgon!

Grattis på 18 års dagen Malin!
image107 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback