Hemåt igen.

Nu har vi precis kommit hem från stugan där vi tillsammans med kusinerna har firat ytterligare en fin jul. Jag fick det jag önskade mig och nu kommer jag att klara mig ett bra tag i Karlstad. Imorgon är det dags för mig att ta bussen till Sundsvall där tåget sedan väntar på att ta mig vidare till Gävle där jag byter till tåget mot Örebro och där måste jag byta till bussen som går mot Karlstad. Om jag ska vara ärlig så har jag saknat Karlstad men det har varit skönt att få vara hemma och träffa vänner och familj lite. Imorgon kommer jag hem till Karlstad och på lördag ska jag träffa Malin och Linn, roligt att vi inte hann ses i Umeå utan att ni tag er ner till Värmland och att vi får träffas där istället.

Hoppas att alla har haft en fin jul med mycket snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback