Så de kan bli...

Morgonen började rätt lungt på jobbet, men efter några timmar så bröt helvete ut. Allt skulle göras på en gång och alla skulle ha hjälp samtidigt. Inte allt för roligt men jag överlevde och till slut fick jag gå hem för dagen. Nu återstår bara 4 pass på strokecenter och det känns så skönt. Jag va så trött idag efter jobbet så jag la mig i sängen och somnade till en stund. Kändes riktigt skönt att få vila kroppen lite, hela kvällen har bara varit en lugn kväll med vila för orka med morgondagen på jobbet. Jag har även hunnit med ett långt, trevligt och mysigt samtal med en underbar människa!
Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag åker och det känns så skönt! Vill bara fara bort härifrån nu på en gång men jag ska nog klara dom sista dagarna. Sen får jag 10 lediga dagar innan jag börjar på kirurgen med ett helt underbart schema.

Nu ska jag krypa ner under täcket och bara fundera tills jag somnar. Hoppas att alla får en underbar kväll!

Du är så otroligt underbar!


Bara 133 timmar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback