Länge sen sist.

Det har gått ett bra tag sen jag skrev sist. Men jag har inte riktigt kunnat fokusera på världen runt omkring på senaste tiden. Jag har mest kännt mig tom och det har gått mycket tid åt tankar. Jag har mest varit med vänner och försökt ta de lungt. Men nu känner jag mig lite mer redo för att ta tag i detta igen.
Jag är ledig idag och det känns så otroligt skönt! Nu är det bara 6 arbetspass kvar på strokecenter och det känns riktigt skönt. Snart är det slut på allt slit. Nästa söndag efter jobbet så åker jag! Jag längtar så otroligt mycket tills jag får åka härifrån och komma till ett ställe där jag tidigare aldrig varit. Känns skönt att få testa något nytt en stund. Jag ska till min kusin ikväll för att fixa till naglarna inför innebandy säsongen. Dags att ta ner dom och börja sattsa på innebandyn på riktigt. Måste ligga på topp när jag kommer.
Nästa vecka består tyvärr mest bara av jobb, känns tungt men samtidigt så vet jag att det är mina sista arbetspass och sen är jag befriad från det tunga arbetet. Då väntar två härliga månader på Kirurgen.

Nu är det dags att städa rummet och gå igenom garderoben. Hoppas att alla får en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Lilla vän, hur är det? Vad händer?

Postat av: Malin

Kommer bli grymt kul att ha dig här nere några dagar. längtar jag med. Saknar alla i Umeå så det kommer bli kul att se någon därifrån.

2008-08-11 @ 15:39:18
URL: http://metrobloggen.se/envarmlanningpavift

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback