Nu är det mycket på gång..

Det tar verkligen på att göra praktiken. Jag har börjar somna nästan för tidigt på kvällarna, så förlåt mig för att jagbara somnar och inte alls är rolig på kvällarna. Men snart blir det bättre, snart är det sommar.
Idag ska jag skynda mig till läkaren för att kolla upp nacken och sen ska jag skynda mig iväg till USM för ett efterlängtat spinningpass och sen en snabb dusch och sen bara direkt till sjukhuset för ytterligare en kväll på kirurgen 3. Imorgon blir det en tidig morgon, en dag med mer arbete och sen en bussresa till Vännäs för att äntligen få komma och hälsa på Stephanie, Sebastian och Lucas! Nu ska jag kolla så att jag har med mig allt jag behöver och sen ska jag springa till Ersbodas vårdcentral.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback