Måndagkväll

Så var helgen över och skolan har börjat igen! Jag har haft en riktigt rolig helg. Fredag framför tv för att se idol med Ida. Lördag blev det match mot Kågedalen och vinst med 8-1! Och efter det snabbt hem och fixa sig iordning för att fara till vännäs. En heltklart extremt lyckad kväll. Ruskigt roliga människor och de slutade väldigt bra! Söndagen spenderade jag i vännäs, jag fick åka skoter tillsammans med Daniel och sen åkte vi till Stephanie och Sebastian, såg på film och gick på "stan", skylt söndag i vännäs. Sen så blev det måndag och jag har hunnit med att träna och nu är jag nästan helt färdig med mitt samhällskunskapsarbete, visst det är några dagar försenat men det får Sven heltenkelt stå ut med!
Nu är det dags att gå och lägga sig så får vi se vad tisdagen har att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback