IBK Söder - Iksu ungdom

Jaha, så va den DM matchen över. Tyvärr så förlorade vi med 1-2, men vad gör de?! Det gör ju faktiskt inte ett dugg igentligen. Visst jag hatar att förlora, men jag gjorde ändå fulaste räddningen! Bollen rullar in i mål den ligger väl kanske 4 mm innanför mållinjen. Jag drar bara ut bollen i ren reflex och vips så va de inte mål! HAHAHA! Varken domaren eller tjejen från iksu hann se att bollen gick in, men de gjorde jag! Efter matchen så var jag bara tvungen att berätta för alla i omklädningsrummet att bollen faktiskt va inne! Det kändes bara så otroligt skönt!
Bollen ville inte riktigt studsa våran väg idag, den studsade iofs inte iksus väg heller men dom lyckades få in två bollar i målet och vi lyckades bara med en (fast extremt snyggt från Anja!) Cilla och jag delade på matchen och vi fick släppa in varsitt mål, vilket kändes skönt.
Nu är det dags att dra sig till sängen för att vila upp sig inför morgondagen, jag måte packa och göra mig i ordning innan skolan eftersom jag direkt efter middagen med klassen ska ta bussen till Vännäs! Jag längtar så mycket!

Kommentarer
Postat av: Lorena

Hehe vad bra =)
Jo min dag var bra den med har hunnit med massa nyttiga saker hehe...
Ja det går ganska snabbt o få hem grejerna, brukar ta en vecka från Asos.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback