Godmorgon

Tisdagmorgon och sovmorgon! Nu är det dags att tagga match, vi måste vinna ikväll! De är iaf vad jag tycker, för det skulle vara roligt att få möta IKSU elit i nästa match!
Idag känns det som om allt kommer att gå ganska bra för mig, jag ska gå in med ett leende på läpparna i allt vad jag än ska göra idag! Jag har dom två sista sakerna i skolan idag! Sen är allt över!
Jag ska bara berätta om mitt nedicinarbete (lungorna) och sedan ska jag berätta om dom Tamilska Befrielsetigrarna! Sen är det så gott som jullov!

Men nu är det dags att göra sig i ordning, har inte riktigt kommit på vad jag ska ha för kläder på mig men det kommer nog snart!

Jag lovar att berätta mer on Daniel senare!


Kommentarer
Postat av: Lorena

God Morgon
Hoppas du får en fin dag!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback