Nu är det dags igen!

Nu kanske man ska ta upp det här med bloggandet igen?! Det har väl gått sisådär ett år sen jag skrev något, det har hänt en hel del sen dess. Jag jobbar kvar på favorit avdelningen urologen, jag har slutat spela innebandy för att det tog för mycket tid och efter ca 13 år med innebandyn som största intresse så har jag ledsnat. Peter och jag har fått det riktigt fint i vår lägenhet men den är lite för liten så vi har väl funderat på att söka något större. I somras köpte jag en kattunge så nu har vi tre katter. (Hildegard, Maud och Greta) i juni 2011 cyklade jag 30 mil runt Vättern tillsammans med Charlotte. Och nu har jag fått med mig min kära sambo så i juni blir det 30 mil tillsammans med honom, men målet är att slå förra årets tid. Under loppet så fick jag ont i knäet, överansträngning med säkerhet så nu kör jag lite uppbyggnad av musklerna kring knäna så jag slipper ha ont. Jag har inte fått köra spinning i vinter men på fredag ska jag köra det första passet. Det börjar behövas eftersom att kilona har smugit sig på. Men för en vecka sedan så började jag mitt skinny bitch projekt och det har gett resultat, -1,7 kg första veckan! Jag håller tummarna för att jag kan hålla mig till den nyttiga maten och hoppa över allt gotta under dessa 12 veckor. För har man tagit så långt så kanske det blir lättare att hålla sig. Jag hade min första betalda semester förra sommaren och i sommar väntar andra, kanske blir en tur till Frankrike.
Nu har ni fått er lite uppdatering och jag ska verkligen försöka blogga lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback