13 september

Ny vecka nu då, tyvärr så är det inte någon innebandyträning ikväll. Men det kanske är bra för mina knän att vi har två kvällar lediga från träning. Vi spelade Sävar cup förra veckan, missade dock tisdagens match på grund av min öroninflammation men på fredagen stod jag äntligen i mål mot IKSU ungdom, det gick tyvärr inte så jätte bra för oss men det känns skönt att vara tillbaka på planen igen och med det rätta laget. Laget med dom röda tröjorna!! Ersboda, det enda rätta. Det blev förlust med 10-1 inte allt för roligt men på lördagen blev det vinst på morgonen mot Sävar. Även denna match var det jag som fick stå och jag njuter varje minut. Den sista matchen mot Holmsund satt jag på bänken och det blev tyvärr förlust. Men allas ben var trötta och det kändes ändå skönt att få spela några matcher där vi ändå fick se att vårat spel fungerar med lite mer träning. Söndagen spenderades på Ersängshallen med laget för ytterligare en träningsdag. Underbara innebandy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback