En underbar helg!

I fredags var det lite lugnare på jobbet men fortfarande saker att göra under hela dagen. På kvällen fick jag underbart besök, det blev lite film och mys i kylan och mörkret. Det snöade väldigt mycket så det blev lite ljusare ute, vi avslutade kvällen med att kasta snöbollar, mysigt. Lördagen började med arbete, mycket bättre dag. Vi hann med både fika och lunch. Efter jobbet fick jag mysigt besök igen, det blev ännu fler filmer och klockan hann bli rätt mycket innan vi bestämde oss för att sova. En helt underbar kväll/natt! Vi vaknade inte förrän vid 15.15 i morse, en skön sovmorgon. Vet inte om vi kanske överdrev den lite men det var välbehövligt att få sova ut och slippa en hemsk väckarklocka som ringer tidigt på morgonen. Lite middag istället för frukost och lunch blev det och sen lite mer mys innan det var dags att säga hejdå. En av dom bästa helgerna på väldigt länge och fler blir det förhoppningsvis. Det är så otroligt mysigt att ligga bredvid dig med dina armar om mig.

Nu sitter jag och letar lite efter rosa cykelkläder som jag planerar att jag ska ha på mig under Vättern runt. Pappa tycker inte att jag ska ha rosa men jag vill ju sticka ut lite. Så jag har tänkt mig rosa tröja, byxor, sockar, hjälm och skor.
Det kanske blir den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback