Jag vet vem jag är när jag är hos dig.

En ledig dag innebar sovmorgon för mig, otroligt skönt när man egentligen inte har något man måste göra under dagen utan bara kan ligga kvar i sängen och njuta av morgonen. Det hade dock varit mysigt om det var vi två som låg och och njöt tillsammans. Men till helgen kommer nog en sådan morgon. Längtan efter dina mjuka läppar är stor! Jag blev inbjuden på kaffe hos Johanna, så det blev en sväng på cykeln i blåsten. Vi satt och snackade en massa skit, åt lunch, drack massor av kaffe och var ut till tvättstugan. Skrattade i massor så om man vaknar med träningsvärk imorgon så är det därför. Nu sitter jag bara och väntar på att träningen ska börja. Underbart med lite innebandy idag igen.

Matchen igår är nog en av dom konstigaste matcher jag har varit med om, det går inte ens att förklara hur vi spelade. Allt var bara konstigt, tills i tredje perioden då vi tog oss i kragen och höjde tempot ordentligt. Vi bara krigade på och brydde oss inte så mycket om att vi låg under, vi ville bara göra mål och inte ge oss. Vilket gav utdelning, matchen slutade 9-8 till oss. Skönt med tre poäng men nu vill man inte riktigt tänka mer på matchen utan bara på att vi vann.

Kommentarer
Postat av: Linniiee

Hehe! Mjuka läppar, låter bra bra Izha;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback