Take all your big plans and break them!

Vi fick se lite av vintern idag, där vid 9.30 satte vi oss i fikarummet och då upptäckte vi att det snöade. Inte stora flingor men det snöade! Jag blev överlycklig men trodde väl att det skulle sluta rätt snabbt. Men nej det blev bara större och större flingor som dalade ner mot marken. Helt underbart! Då önskade jag att våran avdelning låg på bottenplan så man kunde ha gått ut en sväng och känt snön smälta i ansiktet. Men när jag nu cyklade hem från jobbet så insåg jag att det fortfarande ligger kvar lite snö på gräsmattan. Jag gissar dock på att det kommer att vara borta till imorgon.
Det har varit en härlig dag på jobbet idag med, inte allt för slitsamt men samtidigt finns det alltid något att göra. Ikväll är det träning som står på schemat, tyvärr så är det sen träning ikväll vilket inte är så omtyckt av mig som ska upp tidigt imorgon igen. Men det får helt enkelt gå bra ändå. Jag vill ju stå i helgen så det är bäst att prestera idag och inte vara negativ. Men jag har svårt för att vara negativ nu, jag gillar livet och det finns inte mycket som får mig att bli irriterad. Jag tar allt med en klackspark och ler. Jag ser fram emot lördag så otroligt mycket, ska bli mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback