Underbart!

Efter en ordentlig sovmorgon igår så tog jag bilen ut till Hörnefors för lite mys i hösten kyla. Vi såg på film och hade det extremt mysigt. Helt klart en av mina bästa kvällar på riktigt länge. Det blev rätt sent så jag valde att inte köra tillbaka till stan utan sov kvar. I morse när vi vaknade så ville jag inte alls kliva upp ur sängen, det var så otroligt mysigt. Men jag visste att vi var tvungna att kliva upp, tyvärr. Men det kommer fler mornar då vi kan ligga kvar och bara njuta. Nu sitter jag och taggar inför match, idag står Gullänget för motståndet. Jag är så sjukt taggad!! Just nu är jag på topp och inget kan ta ner mig. Jag svävar på moln! Musiken är på högsta volym och det pirrar lite i magen. Precis som det ska göra! Nu kör vi tjejer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback