12 oktober

Igår tog Linn tag i mitt hår, så nu är det lite mörkare än tidigare. Alltid skönt till vintern att få det lite mörkare. Det blev riktigt bra och jag är jätte nöjd. Sen var det dags för träning, men det gick inte jätte bra för mig. Måste verkligen skärpa till mig på onsdag, jag kände inte riktigt peppen under hela träningen igår. Men på onsdag är det 110 % som gäller genom hela träningen. Efter träningen väntade underbart besök hemma, kvällen var räddad. Det hanns med tre filmer, en hel del snack och kvällsfika med denna underbara person. Hösten är bra just nu, solen skiner och jag kan inte annat än se fram emot dom mörka kvällarna eftersom jag har så trevligt sällskap. Och ikväll får jag njuta ytterligare några timmar, det blir film och mys. Imorgon väntar en härlig arbetsdag på urologen och den ser jag även fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback