I never really cared until I met you.

I onsdags kväll efter träningen blev det några partier Uno där jag vann och sen spelade vi några omgångar yatzy som jag tyvärr inte vann. Men vi fick vinna varsitt spel innan vi sen bara hade det mysigt. Det är helt underbart mysigt och kvällar då vi inte ses är längtan stor, men vi båda vet att det blir ännu mysigare när vi väl ses efter att vi har längtat lite. Vi klev upp hyfsat tidigt men det blev ändå lite sovmorgon igår, jag skulle nämligen och klippa mig innan jobbet så vi kunde inte ligga kvar i sängen hur länge som helst. Vi bokade biljetter till SAW 7 på lördag, så nu får jag börja ladda mentalt för det. Jag är jätte nöjd med håret, känns skönt att det blev lite kortare så man ser lite skillnad och mitt hår växer ju ändå som ogräs så det blir snabbt längre. Gårdags kvällen spenderades på jobbet precis som denna kväll kommer att göra. Jag har faktiskt hunnit vara lite effektiv idag, jag har bakat inför matchen på söndag eftersom mamma då får stå och sälja fika på våran match.

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli lite mer så jag kan ta cykeln till jobbet och göra sista dagen innan helg. Jag längtar som bara den till imorgon, längtar efter din varma famn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback