What you've got boy is hard to find.

I fredags var det fullrulle, på jobbet var det ganska lugnt och skönt tempo. Sen var det dags att åka hem för att äta middag och byta om till matchkläder. Det bar av till Vindeln för en fartfylld match som slutade med vinst till oss! Sen blev det rally körning tillbaka till Umeå för att jag skulle hinna med bussen ut till Hörnefors, det tog ungefär 35 minuter hem, bra kört av Andreas!! Under bussresan hann jag ta igen mig lite och väl framme blev det en varm dusch och sen massor av mys innan våra ögonlock sakta gled igen. Vi tog oss lite sovmorgon på lördagen innan vi körde till Häggströms modehus där jag hittade en jätte fin svart stickad kofta från Filippa K, Peter hittade desto mer. Två nöjda åkte vidare till HH i Hörnefors där jag hittade en jätte fin blus/tunica och Peter ett par jeans. En väldigt bra shoppingdag alltså. Sen blev det gomiddag och kvällen spenderades framför Harry Potter och Iron Man med en massa mer mys. På söndagen tog vi oss en rejäl sovmorgon till klockan halv två. Underbart att få sova ordentligt! Sen väntade en biltur till Nordmaling för att sedan vänta på bussen in till stan. Jag stannade till i stan en stund med Frida för att snacka lite skit, sen väntade en tom säng på mig när jag kom hem, det är sjukt hur snabbt man vänjer sig vid att ha någon bredvid sig i sängen. Det är så mycket mysigare att somna med en arm om sig och när man vaknar så kan man krypa lite närmare för att få lite värme. Nu blir det inte förrän till helgen som vi får mysa igen.

Idag så blev det en hyfsat tidig morgon för att hinna med ett pass på gymmet, det kändes lite halv tungt när jag gick upp för trappan till frivikts delen när jag såg hur många extremt stora killar som satt där uppe och lyfte sina 50 kilos vikter och jag tog mina ynka 5 kilo. Men det var bara att bita ihop, köra på och sen gå ner. Det blev en promenad in till stan efter träningen för att köpa den nya telefonen. Så jag har pillat på under hela dagen och nu börjar jag få lite koll på allt, men det är lite svårt från början. Nu har vi haft träningsmatch mot Västerbottens länslag, kan inte direkt påstå att det gick bra så det är inte ens lönt att skriva något om det. Nu väntar pensionärsjävlar innan jag kryper ner under täcket, får se om jag orkar hålla mig vaken till 12 slaget så kan skicka iväg ett sms till Peter som fyller år imorgon, annars får det vänta tills jag vaknar. Det har verkligen snöat tokigt mycket i helgen, men snön är så välkommen, det blir nog en mulning av Peter till helgen.

Kommentarer
Postat av: Cat Fight

Åh! Du bloggar. Kul! Ska roa mig med lite läsning ikväll. :-)

kram Catrin

Postat av: Fatma

oj! :)

2012-12-09 @ 14:31:14
URL: http://shop.fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback