There's something about you that's got me singing melodies.

Veckan har börjat med 3 lediga dagar och bjuder på ytterligare en imorgon. Men i helgen är det tre arbetspass som väntar, underbart! I söndags så tog jag bilen ut till Hörnefors för lite mys. Jag låg kvar i sängen länge och njöt innan jag körde tillbaka till stan på måndagen, innebandyträning stod på schemat för kvällen och sen bara sängen. Igår så väckte pappa mig ganska tidigt för ett besök på Umeå Sport och Motion, det blev cykling och en sväng i gymmet innan vi fixade mitt medlemskap. Sen inväntade jag bara bussen till Hörnefors igen för ytterligare lite mys. Det är så otroligt underbart så jag längtar efter dig varje minut som jag inte är med dig. Det blev inte någon jätte lång sovmorgon idag eftersom jag skulle hinna med bussen tillbaka till stan vid halv tio för att sen befinna mig på USM för genomgång med sjukgymnast i gymmet och sen ett spinnigpass med pappa innan det var dags att fara på sjukhuset för MIG-utbildning. Även denna del var intressant. Nu sitter jag bara och väntar på att middagen ska bli klar och sen väntar en innebandyträning där jag måste prestera bättre än i måndags. Sista lediga dagen imorgon ska jag bara slappa och inte göra något vettigt alls, fast jag önskar så klart att jag kunde få umgås med dig. Men det får bli efter helgens arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback