En dag för städning.

Nu tror jag att jag har lyckats ställa om dygnet så jag orkar upp i tid imorgon. Jag har precis plockat upp i mitt rum och dammsugit. Mina nya hotellsängkläder är inbäddade i sängen så i natt kommer jag att njuta av en underbar säng. Synd bara att jag ligger i den utan dig. Nu funderar jag på om man skulle fortsätta med dammsugandet i resten av lägenheten så mamma och pappa blir lite glad när dom kommer hem idag. Sen är det bara att göra sig färdig för att ta bussen till jobbet för APT. Efter mötet blir det nog en långpromenad tillsammans med Frida, skönt att vi hinner ses någon gång mellan allt jobb. Det är lite tråkigt att vi verkar ha lycktas få vara ledig när den andra jobbar. Men man får göra det bästa av situationen.

Träningen igår kväll gick ganska bra, fick lite tips av Ställ så nu ska jag bara få in det i huvudet. Efter träningen fick vi prova ut våra vinterjackor som vi ska ha på oss när vi är ute och går innan matcher. Den är helt okej, en svart basjacka. Det kommer att se väldigt snyggt ut när alla kommer i likadana kläder. Nu är det bäst att fortsätta städa medan suget fortfarande finns kvar. En lugn och skön torsdag med tankarna på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback