Du får gärna komma hit och skrämma mörkret.

Ytterligare en underbar helg går mot sitt slut. I fredags kväll var jag bara trött efter jobbet så då var sängen otroligt skön, det blev en hyfsat tidig kväll med boken i handen. Igår så tog jag mig en morgonpromenad i solskenet, jag tänkte gå och köpa tidningen på coop men fastnade där eftersom jag såg att Ida satt och sålde Bingo Lotter. Vi satt och snackade en massa skit och hade det väldigt trevligt, tiden bara flög förbi och när det hade gått ungefär två timmar så insåg jag att jag inte hade ätit någon frukost eller lunch och då va klockan efter ett. Så jag pallrade mig hem, tog mig en varm dusch och gjorde mig i ordning för kvällens planer. Jag hann med en sväng förbi Frida för lite skitsnack. Sen var det dags för det jag hade laddat mentalt för hela dagen, Saw i 3D. Riktigt läskigt men som tur va så hade jag ju mysigt sällskap. Efter bion blev det ytterligare en film hemma, lite kvällsfika och mys innan ögonlocken sakta men säkert dalade.

Vi klev upp ganska tidigt i morse för att sätta i sig lite gröt och ladda för match. Idag stod Clemensnäs för motståndet på Ersängshallen. Jag var riktigt taggad och det hjälpte mycket att ha dig nära. Matchen slutade 7-2 till oss! Tre härliga poäng till oss efter en riktigt bra match, lite halv fult spel under hela matchen och jag själv kan inte säga att jag är en ängel på planen. Jag lyckades skalla en tjej, men inte så hårt. Nära ett assist va jag också, men tyvärr så va bollen lite för hård så Ida hann inte riktigt ta fast den och göra en dragning utan sköt i hopp om att den skulle gå in, tyvärr så gjorde den inte det. Men nästa match är det bestämt att Ida ska göra mål. Nu väntar lite tid med Frida innan sängen ropar allt för högt.
Det är svårt när man vet vad man själv vill men inte den andra. Jag hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback