Dålig förlorare, inte när andra priset är så bra!

Nu har jag haft två bra dagar på jobbet, med rätt mycket att göra men inte för mycket. Helt lagom! Skönt när man kan lägga lite mer tid hos varje patient utan att behöva känna sig stressad. Och något av det bästa är att jag nu har gjort mina två tidiga mornar och nu väntar sovmorgon fram till nästa fredag. Jag jobbar bara kvällar och är ledig så det känns skönt. Igår kväll kom Peter förbi, det blev en film och sen spelades det Uno hela kvällen. Ingen ville riktigt ge sig, båda ville vinna. Men tillslut gav jag efter, men bara för att få mysa lite istället för att bli på dåligt humör på grund av att jag är så dålig förlorare. En jätte rolig och mysig kväll, dock två slitna som skulle kliva upp tidigt i morse, vi tog oss upp, gjorde oss i ordning och sen la vi oss på sängen en stund och bara njöt.

Nu sitter jag och taggar för innebandyträning och efter det väntar några parti Uno med Peter. En mysig kväll igen! Jag njuter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback