3 mars

Nu var det riktigt länge sen jag skrev något här. Jag vet inte riktigt varför men jag har helt enkelt inte gjort det.
Det är så sjukt mycket snö här i Karlstad, alla tycker de är för mycke men jag njuter. Jag hatade dock snön i helgen då jag va i Strömstad för att jobba, jag fick skotta snö... Jag fick skotta tre parkeringar medans det vräkte ner snö. Så när jag va färdig så låg de säkert lika mycket snö där igen. Men jag såg det som lite extra träning.
Snart är det dags för den årliga sälenresan som jag ser fram emot väldigt mycke.
Igår var jag med när Emma skulle ta bort sina konstnaglar, jag blev så otroligt sugen på att göra naglar igen. Jag funderar på när jag ska åka till Ida och fixa dom!!

Nu är det dags för en promenad in till stan med Emma i solen, blir nog en fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback