20 juni.

Nu väntas två lediga dagar efter en psykiskt tung helg på jobbet. Eller ja, det har självklart varit underbart roligt att jobba under helgen men på något sätt så finns det människor som lyckas suga all energi ur en när man kommer in i samma rum som dom. Så jag måste verkligen ladda om batterierna tills på onsdag kväll då det är dags att jobba igen. Men om solen skiner som den gör just nu så blir det inga problem. Vi är bäst Helena!

Jag lyckades lämna en fot lite för långt bakom mig när vi skulle styra in en säng på en sal idag så jag fick en del av sängen rakt in i vristen, sjukt ont gjorde det. Jag har aldrig förut funderat över hur tung sängarna vi har på avdelningen verkligen är. Vristen är blå och svullen men sånt går ju faktiskt iaf över, det finns dom som har det mycket värre än mig så jag biter ihop. Förhoppningsvis så har det värsta gått över tills på tisdag då det är dags för ett efterlängtat innebandypass.
Nu blir det vila för mig och kanske något avsnitt av Rederiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback