11 juni.

Gårdagen var full späckad med saker att göra. Började med att gå upp vid åtta för att göra i ordning cupcakesn och ta fram porslin, duka, blåsa upp ballonger och pynta med studentgrejer. Sen bar det av till Vännäs för att sitta i kyrkan och lyssna på präst, rektor, sång och min älskade lillebrors ljuvliga stämma i Den blomstertid.. men en vers för tidigt, allt för att låten skulle ta slut snabbare och han skulle få komma ut ur den extremt varma kyrkan för att dricka lite mer.. Sen ställde vi oss i folkvimlet med den helt underbart fina studentskylten! (bild kommer) Sen var det dags att åka hem för att invänta gästerna, det va sjukt gott med smörgåstårta!

Klockan gick snabbt och helt plötsligt var ja tvungen att åka iväg till jobbet. Jag fick med mig smörgåstårta och cupcakes som uppskattades väldigt mycket av mina kollegor. En underbar natt på sjukhuset, jag vet inte varför jag älskar Norrlands universitetssjukhus så mycket men det är bara så sjukt härligt att komma in där både på morgonen då det är full rulle och folk som springer åt alla möjliga håll och på kvällen då det är helt tomt och lugnt. Det är som att kliva in i en helt annan värld och där trivs jag extremt bra! Ser fram emot slutet av sommaren då det bara blir natt pass för mig.
Nu blir det en lugn kväll, kanske en bit smörgåstårta. Men imorgon åker jag till Ängersjö, där är det den årliga Ängersjöfesten! Det kommer bli hur kul som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback