25 juli.

Helgen har varit fullspäckad med olika saker, fredagskvällen spenderades tillsammans med Camilla och Johanna. Det blev en heldel alkohol och kvällen avslutades på Olles. Sjukt trevligt som vanligt! Träffade även en gamla vän som jag inte har sett på länge, riktigt mysigt! När jag vaknade igår morse så mådde jag som jag förtjänade men man kan ju leva på att kvällen innan va riktigt rolig. Jag var otroligt bakis men tog bussen ut till Holmsund för grillning med kusinen Åsa, hennes man, Åsa D från jobbet, hennes man och en kvinna som jobbar på kirurgen 1 och hennes man. Jag var den enda som inte tog någon man med mig.. Jag och Åsa passade på att sola lite innan alla andra kom så vi satte oss med varsin öl i handen ute på deras baksida och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen startades grillen och det hackades grönsaker. Alkoholen dracks med stor glädje och bakisheten från tidigare var som bortblåst. Vi åt jätte god mat och pratade till långt in på natten sen blev det taxi tillbaka till stan för att fara hem och sova. Idag har jag mått riktigt bra och nu väntar jag bara på att innebandyträningen ska börja, ser fram emot den så sjukt mycket! Alltid roligt med träning! Bäst att börja med middagen nu, det blir kycklingwok med nudlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback