18 juli.

Idag är det söndag och det innebär arbete för mig, jag skulle ha jobbat 06.45-16 idag men Elin behövde byta så jag tog på mig kvällen istället. Det gör mig inte så mycket för då får jag iaf lite sovmorgon. Men jag missar innebandyträningen. Men nästa söndag blir det innebandy. Idag blåser det som aldrig förr och det blåser självklart åt fel håll så jag har motvind till jobbet men mamma är så snäll så hon tänkte köra mig och min cykel till jobbet så får jag cykla hem istället. Då hoppas jag bara att vinden inte har vänt för det brukar ju oftast bli så, men då kanske det inte blåser lika mycket.

Jag och Frida har börjat planera en fjällvandring, vi tänkte först bestiga Kebnekaise men insåg att man inte ska börja med det största så vi tänkte ta någon vandringsled efter kungsleden. Vi ska sätta oss ner tillsammans och läsa lite mer och bestämma en helg och en led vi ska följa, det blir nog övernattning i tält också. Jag ser fram emot detta sjukt mycket. Jag håller tummarna för att jag har fått min systemkamera lagom till denna helg för det skulle vara roligt att få ta lite fina kort under resan. Men det är ganska mycket som ska fixas innan vi kan bege oss iväg, vi måste först och främst hitta oss ett tält, ett par bra skor och en karta kan vara fördel. Vi får fila på idéer under veckan. Nu är det dags att börja bege sig till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback