11 augusti.

Mina två nätter är gjorda och jag har nu 2 dagar ledig, eller jag börjar inte jobba förrän på fredag kväll så man kan nästan räkna det som 3 lediga dagar. I helgen så gör jag 3 nätter och sen är mitt sommarvikariat slut, det känns riktigt tråkigt men jag hoppas att jag hittar något roligt att prova på sen. Ser fram emot min lilla semester med Malin i Trondheim riktigt mycket, ska bli skönt att komma iväg ett tag och slappna av lite, bo på hotell och bara göra vad man vill. Det blir bilresa dit och hem, vilket innebär bra musik och en massa skit snack.

Idag har jag tagit det rätt lugnt, en promenad runt Ersboda fick det bli och nu inväntar jag middagen för att sen fara i väg till innebandyträningen som jag har sett fram emot riktigt mycket. Det känns roligt att säsongen snart drar igång vilket betyder lite fler innebandyträningar varje vecka!! Imorgon har jag inte planerat in något för hela dagen, men det dyker säkert upp något att sysselsätta sig med.
Lite bilder från helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback