2 NOVEMBER

Så börjar en ny vecka med nya förväntningar. I fredags städade jag under dagen och på kvällen for jag på lagfest. Det var riktigt trevligt men musiken var ingen höjdare. På lördagen så gjorde jag inte så mycket under dagen men på kvällen var det dag för ytterligare en lag fest fast denna gång för Karlstad dam. En jätte trevlig kväll med bättre musik. Jag fick även höra norrländska... Söndagen spenderades i Karskoga där jag kollade på Skattkärrs herr u-lag. Tråkigt att de förlorade men det var en intressant match med rött kort och utvisningar. Jag insåg rätt snabbt att jag var den enda på läktaren som hejade på Skattkärr, så det var bäst att applådera lite tyst när Skattkärr gjorde mål. Jag satt samdigt och updaterade matchen mellan IFK Göteborg och AIK. Och kvällen blev bra eftersom mitt älskade AIK tog SM-guld!

Imorse klev jag upp tidigare för att följa med Emma till akelius för att se om dom hade fått in några nya lägenheter, tyvärr så hittade vi inte någon som passade henne riktigt. Men vi fortsätter sökandet. Sen var det dags att åka till min jobbcoach. Han hade trevliga nyheter till mig, jag har nu blivit försäkrad genom Arbetslivsresurs så jag kan genomföra min praktik, tyvärr så blir det gratis men vad tusan ska man annars göra. Jag kan inte sitta hemma mer. Jag har tröttnat på det och det fungerar helt enkelt inte. Så imorgon börjar jag jobba.
Ikväll gör jag min första träning på länge och jag längtar så otroligt mycket nu. Jag vill att klockan ska bli mer och jag får ta cykeln iväg till träningen. Nu jävlar är motivationen på topp!

Nu ska jag bara slappa framför tvn tills det blir dags för träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback