The one and only Johan Friman.

Igår kväll hemma hos Annie och Elin så träffade jag Johan Friman, som har dömt några av våra matcher under säsongen. Självklart så kom jag bara ihåg matchen då han och en domare som vi inte behöver nämna vid namn eller förklaringar dömde, jag hade denna domaren på min planhalva hela matchen och det enda han kunde säga var fortsätt spela tjejer. Så jag tyckte inte alls att domarna skötte sig bra, men egentligen så var det bara den ena domaren som inte alls lyckades dömma. Johan Friman skötte sitt uppdrag väldigt bra och jag ber om ursäkt för att jag tyckte att domarna var dåliga den matchen och rättar mig till att den ena domaren var dålig och att Johan var bra.

Men Johan Friman ska inte kommas ihåg för sin position som domare utan han ska kommas ihåg för den extremt duktiga innebandyspelaren han är. Jag har sett honom spela och han gör väl i snitt 5 poäng per match. Han önskar själv att alla kunde komma ihåg honom för sitt spelande inom innebandyn och inte domarrollen. Jag kommer nu och för alltid att komma ihåg den duktiga innebandyspelaren Johan Friman som även dömer innebandy och gör det bra.



Kommentarer
Postat av: Malin

Nog för att han är en duktig spelare Izha, men ett helt inlägg? :P

Tror jag kan gissa den andra domaren ;)

Postat av: :-)

Åsså spelar han ju i rätt lag från början den här säsongen :-)

2009-05-12 @ 17:10:02
Postat av: johanna

han andra antar jag var Daniel monander?

Johan e en grymt bra spelare!

2011-01-16 @ 14:48:07
Postat av: Sudden

Han verkar även kunna en hel del annat, Johan Friman

http://www.nwt.se/sport/article842648.ece

2011-01-28 @ 18:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback