Hemma i Umeå.

Förra helgen hade jag en underbar helg hemma i Umeå. Jag hann inte träffa alla som jag hade velat träffa, men det fanns inte så mycket tid. Jag fick i alla fall vara med mamma, pappa och min lillebror. Eftersom att sommaren är här så stod tivolit på kajen. Frida och Carro var ivriga över att få åka några karuseller. Så jag ställde självklart upp, det kändes som att vi var 10 år. Vi skrattade oss igenom de två åkturerna. Men tyvärr så var det dags att åka hem på söndagen. Jag har redan börjat planera för att åka hem till hösten igen och kanske stanna lite längre. Mamma och pappa kommer ner och hälsar på under sommaren och min lillebror kommer till hösten för att kolla på hockey. Jag ser fram emot att träffa dom snart igen.

I veckan har det vait fullt upp med jobb och utbildningar, nu har jag börjat på mitt sommarschema på Carema. De två dagarna som jag har hunnit jobba så har det blivit övertid, vilket inte gör något när man väl får pengarna men det tar på att jobba längre än vad som är tänkt. Men jag trivs jätte bra och kunderna är jätte trevliga.

Ikväll ska jag fara till Emma, det blir några från laget som kommer och vi ska väl försöka hitta på något trevligt att göra. Imorgon blir det en sväng ut på Hammarö för att träna tillsammans med Malin samt för att fixa iordning Jojos hår och smink innan balen. Det ska bli roligt att få vara lite kreativ och komma på en bra balfrisyr.

Kommentarer
Postat av: Carro

Satan så jäkla roligt det var!! det måste vi fan göra om!! :D

Det var skoj å se dig stumpan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback