Pengarna rullar in..

Hela denna vecka har tillbringats på jobbet. Rätt tungt just nu men det ger iaf. pengar. De två träningarna som jag har varit med på har gått förundrandsvärt bra och det känns verkligen som att jag är på väg tillbaka till det jag hade förut. Idag blev det bara ett kort arbetspass på Orrholmen och sen hem för att tvätta, självklart så somnade jag till en stund medans jag väntade på att tvätten skulle torka. Jag kom fram till att jag inte har hunnit vara något med Emma under denna vecka så när hon kom till träningen så började vi samtidigt prata om att vi inte hade setts på länge så vi bestämde oss för en sväng på stan imorgon efter jobbet och sen blir det tv kväll efter det. Nu ska jag ägna lite tid åt City Akuten innan jag lägger mig för att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback