Busfröna!

Skattkärr har fått två busfrön under veckan.. Tisdags träningen va sent så Emma och jag var riktigt otaggade och övertrötta vilket innebar att våra hjärnor gick på högvarv. Vi va endast 7 st. på träningen och alla gick ut för att värma upp men inte emma och jag så när vi satt i omklädningsrummet kom vi på att man kunde hänga upp innebandyklubbor i taket vilket vi gjorde. Jojo var offret denna gång. Det roligaste var att hon inte märkte något när hon kom in i omklädningsrummet, det slutade med att jag och Emma skrattade så tårarna sprutade och Jojo skrattade med oss tills hon upptäckte klubban. Igår tog Helen med sig cykeln in i omklädningsrummet för att hon inte hade något lås på den lånade cykeln. Det var inte allt för smart att göra detta eftersom att vi ville fortsätta vårat bus, vi låste in hennes cykel på toaletten medan Helen var ute i hallen. När hon kom in och upptäckte att cykeln var borta så blev hon förkrossad och hon började genast anklaga alla förutom de två som stod för allt. Emma satt till och med ner på huk naken i duschen samtidigt som tårarna sprutade ner för kinderna, själv låg jag halvt på bänken och halvt på golvet med tårar i ögonen. Roligast va att Måpa blev den misstänkta... Undra just vem som kommer att bli utsatt för något nästa träning...
Ikväll skulle Nina klippa mig och Emma undertiden som vi kollade på Let's dance, men planerna verkar ha blivit ändrade. Det blir nog så att vi åker till Forshaga för att kolla på ytterligare ett derby mellan GS och Lesjöfors.

Denna dag har spenderats tillsammans med Emma, vi träffades nere på stan för att gå och kolla på lite bilder som Motherland hade tagit på Emma för att kanske ha med på framsidan av Universitetskatalogen, sen drog vi runt i lite olika affärer innan vi tog oss till gymmet. Trappmaskinen blev vårat första offer och sen blev vi lite uttråkade så vi tog pilatesbollen. Väl hemma igen så tog jag tag i att städa min lägenhet som faktiskt har sett ut som ett helvete. Men nu känner jag mig hyfsat nöjd över min prestation. Nu ska jag invänta ett sms och sen fortsätta planera inför kvällen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hagfors? inte forshaga?? Konstigt ;)

Postat av: Malin

Hagfors? Inte forshaga?? Konstigt.. ;)

2009-01-17 @ 00:09:25
URL: http://metrobloggen.se/envarmlanningpavift

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback