Solen skiner alltid i Karlstad!

Det är nästan sant, för nu tycker jag att solen tittar fram nästan varje dag. Och idag kan man inte klaga på den blå härliga himlen och solen som strålar. Det börjar kännas som att våren är på väg. Jag somnade väl hyfsat tidigt igår och jag sov som en stock. Jag vaknade och kände mig helt utvilad och jag hade känslan i mig att jag hade fått sova helt underbart gott i natt. Och när jag vaknade och upptäckte att det var soligt ute så kunde jag inte göra annat än att le.

Magkänslan inför matchen är bra, det pirrar lite och känns så där perfekt. Förhoppningsvis så har alla i laget samma magkänsla som mig idag. Har laddat upp med mannagrynsgröt, hallonsylt och morötter. Kom dock på när jag kom hem efter min promenad att jag inte köpte någon mjölk så det fick bli mannagrynsgröt på vatten, inte riktigt lika gott som med mjölk men det gick ner. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli lite mer och det ska bli dags att åka iväg till samlingen.

Hoppas att solen skiner överallt i landet, vet dock att solen skiner som mest här i Karlstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback