Dags att börja leva i nuet.

Igår hade jag en ledig dag som jag spenderade på stan, hittade ett par nya skor som jag bara älskar. Under kvällen var det träning som stod på schemat och innan den så hade jag mitt personliga samtal tillsammans med Bengt, vet inte riktigt om det var så givande men jag fick berätta om hur jag tyckte att säsongen hade varit. Får väl se om det blir några förändringar. Efter träningen cyklade jag hem, duschade och gjorde mig iordning för att gå till Axel. Emma och jag tog det lugnt medan de andra tog några öl och firade Maty som blev 21 igår. När jag kom hem så la jag mig i sängen och läste ut en otroligt bra bok, som jag rekomenderar.

Den är dock väldigt sorglig så tårarna har runnit ner för mina kinder när jag har läst den. Den fick mig att tänka efter riktigt ordentlig, det är inte värt att tänka på hur det var förut och framtiden kan man inte göra något åt så det bästa är att leva i nuet.




Jag var väldigt trött när boken var slut men jag kunde inte somna, min kropp var helt slut men min hjärna ville inte riktigt släppa alla tankar och somna utan jag låg vaken allt för länge men jag tog mig ändå upp imorse. Upp till en härlig dag i solen på Kvarnberget. Jag har bara haft trevliga kunder idag och det är inte speciellt tungt arbete. Bokade även upp ytterligare några arbetspass inför nästa vecka så det känns rätt skönt.

Ikväll blir det innebandy, ska se Annie och Elins match. Och sen ska jag bara vara hemma med Oscar, kommer förhoppningsvis somna tidigare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback