Besök från Norrland.

Gårdagen spenderades till största delen på CAM-arena. Först var det Karlstads damer som tog emot IBK Dalen, jag har tjatat på Emma i säkert två månader om att vi måste gå och se den matchen eftersom att jag gärna ville träffa några av spelarna som jag känner. Oscar och jag kom efter att det hade gått några minuter av första perioden och Emma hade tagit dom absolut bästa platserna, vi satt precis vid Dalens omklädningsrum så jag hann prata lite snabbt med Nina, Dallas och Ivar i första periodpausen. Matchen var inte så speciellt intressant, det hände lite och spelet från båda lagen imponerade inte alls igår. Men efter matchen hannjag prata lite mer med mina norrländska vänner och det kändes roligt att se dem. Vi åkte till Bergvik och åt lite lunch innan vi begav oss tillbaka till hallen för att göra Emma sällskap under herrmatchen, den var till en början mycket mer intressant att se, ett snabbare spel och ett flertal mål gjordes, men när Karlstad började lägga in så otroligt lätta bollar i mål blev jag och Emma mest avundsjuk på hur lätt det såg ut. Sen blev det mest roligt att sitta och kolla för att en väldigt entusiastisk suporter satt ovenför oss och berättade för oss alla den nya ställningen i matchen när Karlstad gjorde ytterligare ett mål.

Under kvällen igår så blev det varma mackor hemma hos Axel tillsammans med Axel, Oscar och Martin. Sen anlände även Elin och Annie och det blev glass under filmen. Riktigt trevligt måste jag säga.

Idag har jag ledigt från allt jobb så jag passade på att sova ut eftersom att natten mellan lördag och söndagen inte bjöd på någon som helst sömn. När jag väl hade släpat mig upp ur sängen idag så började jag med att diska bort lite disk och nu har jag precis ätit lite lunch tillsammans med Oscar. Funderar på att ta mig en promenad in till stan för att besöka apoteket samt köpa mig lite fler hårsnoddar. Ikväll är det innebandyträning som gäller och eftersom jag fick vara bitter i lördags så är det dags att ifrågasätta lite och köra på som fan denna vecka. Nu är det min tur!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Just nu har du chansen att vinna specialdesignat pris från Alma, värde 400kr! :-)

Postat av: Jessica Anshagen

Hej! Just nu kan man vinna underbara smycken från Pandia på min sida! (värde 600 kr!)



Kolla gärna in:

http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html



Ha en jättebra dag!

2009-02-26 @ 08:14:19
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback