Bloggtorka.

Nu var det allt bra längesen jag skrev något, men sommaren har inte haft så där jätte mycket att bjuda på. På jobbet har det varit fullt upp, faktiskt så mycket så jag bara har velat kräkas på det. Men jag har tagit mig igenom sommaren och nu är jag tillbaka på kommunen igen.
Jag och Emma firade midsommar i Smögen och under mina lediga dagar har jag varit ute i solen när den sken som mest och nu under slutet av sommaren suttit inne och tagit det lugnt när regnet har öst ner. Mamma, pappa och min lillebror har varit och hälsat på och jag har satsat på träningen, både innebandyn och cyklningen. Pappa lämnade nämligen tävlingscykeln hos mig när dom va här. Så nu flyger jag fram på vägarna utanför Karlstad.
Sommaren går mot sitt slut och hösten börjar närma sig, jag hoppas att det ska bli en bra innebandysäsong med många vinster. Och att det löser sig med arbete, jag måste verkligen hitta nått mer timvikariat eller något fast arbete så jag kan dra in mer pengar.

Ikväll var det första träningen för veckan, vi var inte många men vi fick äntligen köra andra övingar än dom tre vi körde under hela förra säsongen. Visst jag kryddar väl lite när jag säger så men det kändes verkligen som att vi gjorde det. Det var även roligt att se några nya ansikten i laget, jag tänker då på Annie och Elin.
Nu väntar duschen och sen ska jag fundera ut om jag ska köra något träningspass innan innebandyträningen imorgon och i sådanfall vad jag ska köra för något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback