Sälen och arbete.

Nu är det riktigt länge sen jag skrev något, men i Sälen var det fullspäckat med aktiviteter varje dag och kväll. När vi kom hem så började arbetet för fullt igen så jag har inte haft så mycket tid över till annat. Resan till Sälen va extremt roligt och det har gett minnen för livet. Jag gillar hela gänget som åkte och jag önkar att vi kunde åka igen. Det var afterski, längdskidåkning, öldrickning, krogen och mycket mer under de 4 dagarna som vi var där.
Under den gånga veckan så har jag jobbat och varit med Emma. Vi kollade bland annat på SM finarlena i innebandy under lördagen, åkte förbi Linn och spelade spel. Resten av denna vecka kommer det mest att vara jobb på schemat, Men på torsdag ska jag på Livskraft för att kolla in gymmet samt deras gruppträningar. Jag hoppas väl på att det är hyfsat bra och att det inte är allt för dyrt. Och på onsdag blir det en sväng till Emma, vi får väl se vad vi hittar på för något men som vanligt så blir det nog något hemskt roligt.

Snart kommer den efterlängtade lönen som kommer att gå till några nya vår/sommar inköp, men jag sprar, spara, spara eftersom jag kanske ska utbilda mig och kan behöva pengarna till utbildning. Nu är det ialla fall dags för en dusch innan jag ska iväg till jobbet igen.

Bilder från Sälen kommer inom kort men snart kan man kolla in våran egna lilla film från Sälen på youtube!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback