Så mycket.

Nu har det hänt mycket på kort tid igen.. Måndagen blev rätt lugn, vi tog bilen ut till Täfteå där vi försökte fiska. Jag fick såklart inte ens ett napp på mitt metspö, men det va roligt ändå. Tisdagen började med lite skola och sen satte jag mig på bussen till Vännäs för att äntligen få scrapbooka lite. Jag fick sova i en riktigt skön säng. Under onsdagen blev det ytterligare lite skola och sen ännu en bussresa till Vännäs. Men denna gång så var det klädparty hos Stephanie. Så otroligt mycke fina kläder, det tog lite tid men jag lyckades tillslut bestämma mig för tre plagg. Så nu längtar jag tills dom kommer! Även denna natt blev det sömn i en skön säng. Idag blev det lite skola igen och nu ska jag försöka skriva färdigt vårat projektarbete och sen ska jag träffa tränaren och efter det så blir det eurovision med Biffen.
Balen närmare sig med stormsteg och jag börjar nästan få ångest över det. Men förhoppningsvis så går allt bra. Igår va våran klass riktigt duktiga, jag tror aldrig att vi har lyckats bestämma så mycket på ett klassråd, vi fick ihop allt till studenten.

 

Hoppas att alla får en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback